woensdag 24 oktober 2012

Een grote zonnebloem.

Hallo allemaal, vandaag weer aan mij de beurt om jullie iets te laten zien. Ik heb Don maar eens even in de tuin aan het werk gezet.... en daar zag hij een hele grote zonnebloem staan. Ik vind dit zo'n leuk stempeltjes. Dat ik dit even met jullie wil delen. Dit zijn de gebruikte materialen. DDS 3323. Creatables. LR 0240. LR 0255. Deze blaadjes komen in november uit. De tekst stempel, touw en het kant zijn ook van Marianne Design.Verder een gaaskompres en bloemen uit eigenvooraad. Ik heb de randen met stiksteekjes bewerkt en heb gekleurd met de Copic Markers. Zo dit in het dan weer voor deze keer. Wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

5 opmerkingen:

  1. leuk zeg!
    ik hou van de hersft
    en wat ene mooi blad!!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Hanny, een echte herfstkaart.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Hanny, leuk met de stiksteekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart met prachtig herfst blad

    en ook de ovaal is prachtig met dit leive stempeltjes van daisy

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.