woensdag 6 februari 2013

Heerlijk voorjaar.

Of toch niet.... Ik kan heel erg genieten van de winter... maar èèn keer per jaar is genoeg. Als ik nu na buiten kijk... begint het gewoon weer opnieuw te sneeuwen. Dus daarom vandaag een vrolijk voorjaars kaartje van Don die de bloemetjes vast in een pot gaat zetten.

Deze materialen zijn gebruikt.
3D plaatje DDK 3304.
Pretty papers bloc "Beautiful Butterflie" PK 9089.
Creatables, LR 0157. LR 0192.  LR 0226.  LR 0205 en LR 0188.
Verder bloemen uit eigen voorraad, lint ribbelkarton, en plakparels.

Dames dit is mijn bijdrage weer voor deze keer en wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

7 opmerkingen:

  1. Hele mooie voorjaarskaart! Lieve kleurtjes.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n voorjaarskaartje, van mij mag het ook voorjaar worden.
    Je kaart is mooi geworden.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje, de kleuren zijn super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hanny
    nou als ik naar dit lieve kaartje kijkt dan krijg je zeker zin in het voorjaar:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat een schattige kaart, maar wat past de titel slecht bij vandaag.
    Regen, hagel sneeuw en zon wisselen elkaar hier af.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You are an insiration ,beautiful card and nice details!
    I like the image so much.
    Greeets Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.