donderdag 4 december 2014

Don & Daisy 1ste advent

~ Dit bericht blijft bovenaan staan ~ This message will stay pinned at the top ~


Don & Daisy hebben weer een actief jaar achter de rug. Ze zijn onder andere lekker creatief bezig geweest, hebben feestjes meegevierd met Marianne Design en hun zwemdiploma’s gehaald. Ze hebben ook de eer gekregen om een eigen Collection special te vullen waarvoor iedereen hier van het Don & Daisy designteam prachtige bijdrages hebben geleverd. Het afgelopen jaar zijn er dan ook weer heel veel mooie voorbeelden langsgekomen van het team en vele gastdesigners hier op het Don & Daisy blog. We hebben weer genoten van alle leuke en enthousiaste reacties! 


Natuurlijk gaan we ook dit jaar weer een leuke advent houden komende maand voor alle trouwe Don & Daisy fans. Want zonder jullie geen Don & Daisy!

 We zullen elke week een leuke setje van knipvellen met een stempel uit de Don & Daisy collectie verloten! De actie loopt tot de Kerst.

Vandaag beginnen we met de eerste advent voor de Kerst en geven we 3D knipvel DDK3208 Snowfun,  het nieuwe Cardtopper-vel DDK3217 Nostalgic Winter en een van de nieuwste stempels, de DDS3347 Swimming Don weg.


Wat moet je doen?
- Wordt volger van dit blog als je dat nog niet bent.
-          geef een reactie op deze post vóór vrijdag 5 december 2014.
-          plaats de giveaway advent-button op je blog en link het Don & Daisy blog terug
-          vertel het door aan iedereen!



Vrijdag 5 december verloten we de prijs onder iedereen die heeft gereageerd op dit bericht.
De tweede advent prijs plaatsen we op zaterdag 6 december!

29 opmerkingen:

  1. Wat leuk!
    Ik doe weer graag mee en zal het op mijn blog zetten.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal Top zeg! Zet hem gelijk op mijn Blog!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jullie weer de advent candy doen. Vorig jaar heb ik ook meegedaan, ze zijn ook zo leuk, die Don en Daisy. Ik doe dit jaar graag weer mee!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We doen graag mee..met deze advent candy.
    Wat een leuke prijs wordt er weggegeven....

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! Natuurlijk doe ik mee!
    Groetjes Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!! een advent candy ik doe graag mee
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whauw wat een leuke actie
    ben groot fan van jullie serie en blog
    dus ik doe graag mee hoor
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. IK doe weer graag mee. Want wat vind ik die twee leuk!. Je kunt er prachtige kaarten mee maken. Ze zijn erg vrolijk en sportief. Zo leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gaaf!! Ik doe graag mee!! Staat op mijn blog!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg. Ik doe graag mee.
    Zet hem zo op mijn blog.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat jullie ook dit jaar weer een advent houden. Ik doe graag mee, want van die twee leukerds kan je nooit genoeg spulletjes hebben. Hij staat op mijn blog.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach wat leuk weer een advent, net als vorig jaar! Ik doe weer mee hoor, ze zijn zo schattig. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke give away! Super leuke prijzen, natuurlijk doe ik graag mee. Ik ga het gelijk even op mijn blog zetten, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke traditie wordt dit met Don en Daisy. Ik doe graag weer mee.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wouw weer een leuke give away voor advent zet hem weer op mijn blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat zijn de knipvellen en de stempel mooi zeg. ik doe graag mee aan deze give away advent. veel succes veder

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Das gefällt mir wieder sehr. Ein ganzneuer Stempel. Den habe ich noch nicht und möchte ihn gerne gewinnen
    Wünsche euch allen einen schönen 1. Advent, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat gaaf dat er weer een advent candy is, ik doe weer graag mee.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend ! Het is cadeautjestijd bij Don & Daisy. Zo leuk voor de feestdagen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk, leuk, leuk!
    Ik doe graag mee!

    groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super gaaf een advent actie ik doe graag mee!! Hij staat op mijn blog

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe dit jaar graag weer mee, en wens een ieder succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuk deze advent candy!
    Ik doe graag mee.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super hoor zo'n leuke adventcandy! Ik doe graag mee. Mijn zus heeft mij even geholpen en hij staat nu op mijn blog,
    Hartelijke groet van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fun candy, thanks for the cnahce to win! Hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fantastisch idee. Dank je wel. Het staat op mijn blog.
    Niet zo actief op dit moment maar nog veel bezocht.
    Groetjes, fijne dag,Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super leuke adventcandy!
    Ik doe graag mee.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, dat is heel leuk, weer zo'n advent give away. Ik ga hem op mijn blog zetten en doe heel graag mee!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.