donderdag 11 december 2014

Tweede advent...........

~ Dit bericht blijft bovenaan staan ~ This message will stay pinned at the top ~

Kijk bij het bericht van gisterenavond (vrijdagavond 5 december) voor de uitslag van de eerste advent

De uitslag van challenge #19 zal a.s. zondag 7 december geplaatst worden.


 Don & Daisy zijn al 3 jaar samen en beleven alles door dik en dun. Waar Don is is Daisy en andersom. Alhoewel Daisy ook best graag met haar vriendinnetjes leuke dingen gaat doen...high tea-en, ijsjes eten, samen lekker creatief zijn, kerstinkopen doen. Laat Don maar zijn eigen ding doen. Die gaat toch veel liever een potje voetballen of thuis iets opknappen. Voorlopig is het nog niet over met de liefde tussen deze twee, want volgend jaar zullen ze er gewoon weer bij zijn in de nieuwe collecties. In April 2015 komen ze terug vol met avonturen!


Natuurlijk hebben we ook dit jaar weer een leuke advent deze maand voor alle trouwe Don & Daisy fans. Want zonder jullie geen Don & Daisy! 

We zullen elke week een leuke setje van knipvellen met een stempel uit de Don & Daisy collectie verloten! De actie loopt tot de Kerst.

Vandaag is de tweede advent-weggever hier op het Don & Daisy blog en kun je kans maken op het 3D knipvel DDK3209 In the garden, het nieuwe cardtopper-vel DDK3216 Christmas shopping en de DDS3330 stempel van Don & Daisy samen.



Wat moet je doen?
- Wordt volger van dit blog als je dat nog niet bent.
-          geef een reactie op deze post vóór vrijdag 12 december 2014.
-          plaats de giveaway advent-button op je blog en link het Don & Daisy blog terug
-          vertel het door aan iedereen!


Vrijdag 12 december verloten we de prijs onder iedereen die op dit bericht heeft gereageerd.
De derde advent prijs plaatsen we op zaterdag 13 december!



30 opmerkingen:

  1. Om een of andere reden had ik de eerste net gemist! Maar vandaag zag ik hem wel voorbij komen. Wat ontzettend leuk zo'n advent! Ik doe dan ook graag mee. Bedankt voor deze kans.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe natuurlijk niet mee maar wil wel even zeggen dat ik het een eeeeeeeeeeeeeenig stukje tekst vind en vol verwachting uitkijk naar het nieuws dat gaat komen over deze 2 leukerds!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe natuurlijk weer mee wat is het weer een leuk setje dat jullie weer weg geven zo leuk zijn om daar mee aan de slag te gaan om leuke kaarten mee te maken veel succes veder en ga zo door het is leuk om weer langs te komen en leuke kaarten tegen te komen

    groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Would love to have these to craft with...added to my blog and have been a follower for quite a while...thank you for the chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe heel graag mee, door verdrietige omstandigheden heb ik de eerst gemist, vind Don&Daisy altijd super gaaf....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik waag ook deze week weer graag mijn kans. Wie wil deze lieverds nu niet in huis? :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely giveaway, thank you for the chance to win. Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk, ik doe graag mee.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk!! Doe graag weer mee!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe weer graag mee. Bedankt voor deze kans.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke vellen weer!! En ik doe graag weer mee!!
    Groetjes Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook met deze tweede prachtige verloting doe ik weer graag mee.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. IK doe weer graag mee. IK ben dol op de materialen van D en D Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook deze ronde waag ik weer graag een gokje op deze super leuke prijs!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik doe weer graag mee met deze verloting, want de prijzen zijn weer prachtig! natuurlijk ben ik volger en ook de banner staat al heel lang op mijn blog! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk!, doe ook graag mee, misschien win ik voor mezelf nog een verjaardagskadootje hihi.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige prijs en doe graag mee.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, al weer zo'n super gave candy. Ik doe heel graag weer mee. Wat een super pakket!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super pakket weer deze Candy! Het is een prachtig paar! Ik doe weer mee. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk pakketje weer deze week!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe weer graag mee met deze leuke candy!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat een verwennerij is dit. Alweer zoiets moois te winnen. Ik doe weer graag mee!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke candy! Doe weer graag mee!
    Hartelijke knutselgroeten van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Natuurlijk doe ik weer graag mee!! Het is zo'n leuk setje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Alweer een mooie candy!!
    Ik doe deze keer graag weer mee.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Graag waag ik ook deze keer een kansje. Het is ook zo'n leuk stel om kaarten mee te maken.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ook ik probeer het nog op de valreep ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.