woensdag 6 mei 2015

WISH

Mijn excuses voor deze veel te late plaatsing, gelukkig heeft Neline me nog op tijd "wakker geschud" zodat ik toch mijn kaartje kan laten zien.
Het past zelfs bij onze lopende challenge: vlinder op je kaart.............doen jullie gezellig mee???

Gebruikt van MD:
 
PB7023 "Eline's Paper Fabrics"
Sweet Daisy is DDS3306
De bloemetjes uit het DP zijn een stempeltje dat jaren geleden door MD is uitgegeven (ik dacht als cadeautje), een nummer heb ik er helaas niet van.

Lieve groetjes,

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Irene!
    Leuk met de taart en het taartje.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker taartje, mooi kaartje!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi irene
    wat een leuke feestelijke kaart met die vrolijke afbeelding
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's een heel groot mooi taartje/kaartje geworden...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou, beetje laat misschien, maar wel ontzettend leuk! Goed idee om van ribbelkarton een cupcakevorm te maken.
    Groetjes,
    Gerjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Irene. ENIG. Deze mooie groet cupcake. Supermooi gemaakt een top creatie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super vrolijk kaartje Irene met de grote cupcake!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.