maandag 2 juli 2012

Daisy gezellig in het zonnetje...

Hallo allemaal,

Vandaag was ik aan de beurt om een kaart te laten zien...dus het kan nog net! Vandaag heb ik voor jullie het stempel gebruikt van Daisy op het bankje. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Aquamarkers.
Verder heb ik de nieuwste mal van Anja van Laar gebruikt, wat een prachtige mallen zijn dat zeg!!
Het scrappapier is van Maja Design.
De hoekjes en vlinders zijn van Unique.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Hartelijk bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!


7 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje Marjan ,met prachtige kleuren ik vind het een geweldig mooie kaart groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marjan je kaart is fantastisch, de kleurtjes en papier keuze, de prachtige mal achter het lieve Daisy stempeltje....super lief.

    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi marjan
    je kaart ziet er prachtig uit door het leuke stempeltje en de zachte kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg mooi kaartje en mooie zachte kleuren heb je gebruikt.
    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig inderdaad super mooie mal

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.