zaterdag 14 mei 2016

CHALLENGE #31

Vandaag start de aller aller aller laatste challenge op het Don en Daisy blog!

Don en Daisy gaan over een paar weekjes van een zeer wel verdiend pensioen genieten!
We zullen deze vriendjes zeker gaan missen.......
........maar in blogland zullen ze vast nog vaak langs komen.

Ons teamlid Marleen heeft de opdracht bedacht en die is:

gebruik je favoriete stempel/afbeelding van don en daisy


Suzan  is deze challenge onze gast-designer en heeft
samen met het team prachtige voorbeelden gemaakt

Gast-designer Suzan

Ons DT-team:

Marleen

Julie

Irene

Judith

Wybrich

Sigrid


Je kunt meedoen tot donderdagavond 26 mei 2016 24:00 uur

Omdat het de laatste challenge is, is er maar een 1e prijs en maar liefst 4 kleine prijsjes te winnen!

Beschikbaar gesteld door Marianne Design


1e prijs:

4 stempels worden er verloot!

De winnaars wordt gekozen met de random generator


Er zijn een paar regels aan de challenge verbonden:
*Als je mee wilt doen moet je creatie nieuw zijn.
* je creatie mag gecombineerd worden met andere challenges
* gebruik een don en daisy stempel of knipvel, andere materialen zijn vrij.
* je moet direct naar je creatie linken via Mr. Linky
* op je eigen blog bij je creatie terug linken naar onze challenge.
graag opletten of de afbeelding echt een Don en Daisy is en geen Snoesje!

* Je mag zo vaak meedoen als je wilt

We zouden het leuk vinden als jullie weer allemaal mee doen!

Heel veel succes!!

door veranderingen bij INLINKZ, zijn er helaas geen afbeeldingen van de inzendingen te zien




13 opmerkingen:

  1. leuke challenge. jammer dat het de laatste is.. ze zijn zo vrolijk die don en daisy..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt nog een lastige keuze, ze zijn allemaal zo leuk! Wat ontzettend jammer dat dit de laatste is...
    Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat jammer dat het de laatste Don & Daisy challenge is :'(. Ik ga mijn best doen, ik heb meerdere favorieten, want ze zijn allemaal zo leuk!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat jammer dat het de laatste Don & Daisy challenge is :'(. Ik ga mijn best doen, ik heb meerdere favorieten, want ze zijn allemaal zo leuk!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. och met pensioen,wat jammer
    ze zijn zo super de stempeltjes van Don en daisy
    ik zal ze missen
    maar misschien komt er iets nieuws voor???????
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten vanuit het team.
    Jammer dat dit de laatste challenge is en ook jammer dat ze stopt met tekenen van deze schattige stempels.
    Ik hoop deze keer mee te kunnen doen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke uitdaging van Don en Daisy.... Ik hoop dat het me leuke. Ik hou wel van deze materialen. Jullie hebben allemaal super de sup creaties gemaakt. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een slecht nieuws!!! Wat jammer dat ze met pensioen gaan. Ik ga ze zeker nog heeeeeeeeeeeeeeel veel laten zien op mijn blog want ze zijn mijn favorieten!!!
    Jullie hebben super mooie creaties gemaakt.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo jammer dat Don & Daisy ermee gaan stoppen...
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I'm so sorry to see Don and Daisy go. My two favourite people. What will I do without them? I hope there will be something to replace them. Thank you for all your challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke opdracht en heel jammer dat dit de laatste is!! Prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke uitdaging. IK heb ook een kaart gemaakt met Daisy. vind het wel jammer dat ze met pensioen gaan. want de materialen vind ik erg leuk!. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.