vrijdag 3 oktober 2014

CANDY!!!!

dit bericht blijft bovenaan staan,
 voor nieuwe blogberichten naar beneden scrollen

Hoera!!! 
Weer is het feest op het don en daisy blog!
Er zijn nieuwe stempels en knipvellen!!

Deze keer zijn er 3 kerst stempels, 
Don en Daisy christmas carols (DDS3345) en 
 Don en Daisy Christmas shopping(DDS3346).
Deze twee stempels kan je heel leuk combineren met 
Don en Daisy wintertime (DDS3344)


...en wat vinden jullie van Swimming Don (DDS3347) 
en Swimming Daisy (DDS3348)?
Dit zijn toch ook 2 geweldig leuke stempels!

Naast deze leuke stempels zijn er ook weer twee knipvellen met cardtoppers waarop 
Don en Daisy de hoofdrol spelen.
Beide zijn in kerst/ winter thema







Wij vieren dit feest graag samen met jullie en geven daarom de volgende leuke candy weg!

Win een van de nieuwe 

Don & Daisy stempels naar keuze


Wat moet je hiervoor doen?
Geef een reactie op deze post, dit kan je doen tot uiterlijk vrijdagavond 3 oktober 18.00 uur en vertel waarom jij deze candy zou willen winnen.
Wordt volger van het blog en plaats de fan button op je blog

vrijdagavond 3 oktober  na 18.00 verloten we de candy onder iedereen die op dit bericht heeft gereageerd.




38 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze weer schitterend de stempels zowel als de plaatjes, er kunnen weer mooie creaties mee gemaakt worden, toppie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er weer super leuk uit de nieuwe stempels en knipvellen van Don & Daisy.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omdat ze zo schattig zijn de Don & Daisy !!!
    Wens een ieder succes ....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW, was für ein tolles Candy, ich liebe Don &Daisy Motive,besonders die für Weihnachten
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou deze candy wel willen winnen omdat het zulke schattige stempels zijn om er mooie kaartjes mee te maken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Don & Daisy = alltime favourites!!!!! Als ik deze kleine, schattige stempeltjes gebruik blijft de inspiratie maar komen :-)!!! Het zou super leuk zijn om deze candy te winnen, want Don & Daisy stempels kopen is leuk, maar Don&Daisy stempels krijgen is nog veel leuker :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waarom ik mee wilt doen met deze gave candy is dat ik al lang volger bent en altijd geniet van die lieve afbeeldingen en nu weer die mooie vrolijke stempels!!
    hier kom je gelijk mee in de kerstsfeer
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke stempels en afbeeldingen zijn dit. Ik wil graag aan deze candy meedoen. Don & Daisy zijn superleuk!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw geweldige mooi nieuwe stempels. Volgen doe ik jullie allang. Doe ook regelmatig mee met de challenge's. Fan button staat op mijn blog. Dus graag zou ik een stempel winnen des te meer reden om aan jullie challenge mee te mogen blijven doen. Om al het moois te kunnen tonen op dit blog.
    De swimming stempel zijn geweldig, zoiets heb ik nog niet. Leuk om toe te voegen en goed te gebruiken (trouwens) bij de nieuwe MD mallen!!
    Kerst/winter stempels is altijd leuk en ook goed te gebruiken bij de kerst mallen van MD.
    Reden genoeg om dit moois te mogen winnen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke stempels,wie wil die nou niet winnen.
    Super leuk om hier mee met de wedstrijden mee te doen.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De fanbutton staat al een lange tijd op mijn bloggie te pronken. Deze stempels zijn zo leuk en ze staan lekker dicht bij de werkelijkheid van alle dag. Een zwemdiploma, shoppen, zingen. We maken het allemaal mee en Don en Daisy hebben voor elke gelegenheid een leuke stempel. Zelf heb ik vooral stempels van Don dus een shoppende Daisy (doet me enorm denken aan mijn puberdochter die iedere week wel wil gaan shoppen) zou een hele leuke aanvulling zijn.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zulke leuke stempels wil iedereen wel winnen!
    En zo leuk om te combineren.
    Ik doe graag mee!!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve/schattige stempels en plaatjes zijn het weer. Daar wil je toch meteen mee aan de slag gaan, als je ze zo ziet. Natuurlijk wil ik graag met deze candy meedoen. Volger ben ik al een tijdje en de fan button heb ik er ook al een tijd op staan. Iedereen succes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldig leuke stempels en knipvellen! Mooie kleuren en ook zo schattig die 'zwemstempels' van Don&Daisy dat is weer eens wat anders. En die kerststempels zijn gewoon te leuk! Lekker nostalgisch en goed te combineren! Ik doe dus lekker mee. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. These images are adorable and would be perfect for me to get a jump start on my holiday cards and scrapbooking things we did over the summer; such as swim lessons. Thank you for the chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend leuke candy. Ik heb nog niet zoveel Don & Daisy stempels en ik vind deze serie echt super mooi! Ik hoop dat er ook een mooie stempel voor mij bij zit!
    Volger was ik al en de fan button stond ook al op mijn blog.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I just recently discovered your blog and had to be a follower. I would LOVE to win your stamps for many reasons. First, they are absolutely adorable!!!! Second, I would love to ink them up with Copics. Third, I WILL have tons of fun using them on my cards or projects. THANKS A MILLION for a chance to win your awesome stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. tuurlijk doe ik mee!
    groot fan van Donen Daisy en die stempels heb ik nog niet in mijn bezit dus wie weet???
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh wat zijn ze weer prachtig en wil graag een kansje wagen.
    Vooral die knipvellen wat zijn die leuk zeg, ben fan van Don en Daisy en wil graag hier mooie kaarten mee maken.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wouw wat een super stempels
    ben helemaal verliefd op Don en daisy en fan van het eerste uur.
    wat zou ik deze candy graag winnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is zeker een feestje waard! Wat een gave nieuwe stempels en knipvellen!
    Ik doe heel graag mee met de candy. Gewoon omdat ik fan ben!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke stempels en knipvellen. Ik doe graag mee omdat ik denk dat wanneer je begint met één stempel of knipvel je er meer wilt hebben en deze zit nog niet in mijn collectie ;)

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super gave stempels en knipvellen zijn het weer geworden!! Graag wil ik hier mee aan de slag gaan!! In ieder geval alvast heel erg bedankt voor de geboden kans hierop!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. waarom ik zo'n gave Don & Daisy stempel zou willen winnen? Nou, da's toch heel simpel: mijn vingers beginnen gewoon te jeuken als ik ze zie, zo graag willen ze ermee aan de gang om er iets moois mee te fröbelen... haha! groetjes van een Don & Daisy fan, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke stempels en knipvellen. Ik werk er graag mee,vind deze stempels helemaal geweldig.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I thought it was going to be some boring old publish, but it really compensated for my time. I will post a link to this page on my blog page. I'm confident my visitors will come across that very useful...Why Cardsharing is the best option For Watching HD TV?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. omdat het super gave stempels zijn waar ik graag mee zou willen werken.
    groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat weer een gave nieuwe produkten!! Die zwemstempels zijn perfect om te gebruiken op een kaart omdat ik dit jaar 10 jaar zwem bij ons cluppie. Daar hoort een kaartje bij voor "de meester".

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Als jullie mij uitkiezen voor de candy, dan laat ik zien waarom ik ze zo leuk vind, krijg al gelijk inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow
    ..super graag..mijn dochter wordt de 18 e oktober 14 jaar..en verzameld de don en daisy stempels..dit zou een fantastisch cadeau voor haaar zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Alweer van die ontzettend leuke stempels, echte cuties. De Don en Daisy stempels zijn niet alleen leuk voor kinderen, maar je kunt er ook erg mooie kaarten voor volwassenen mee maken. Ik ben echt een fan van deze stempels en deze staan ook al weer op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. I love making Christmas all year long these would be amazing to have and play with all the time thanks for the chance hugs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat zijn ze toch weer prachtig die Don en Daisy!
    I love it! En wat zou ik ze graag willen winnen, de inspiratie is er!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een super gave candy... Don en Daisy zijn zo leuk zowel de knipvellen als de stempels,je kunt ze gebruiken voor een volwassen persoon maar zeker erg leuk voor kinderen daarom staan ze altijd hoog op mijn verlanglijstje.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik krijg de fan button niet op mijn blog.
    Als ik klik op fan button dan krijg ik niet de foto maar een download van de hele pagina.
    Doe ik iets fout of ligt het aan de button?
    ps ik heb het meerdere keren geprobeert maar krijg steeds dezelfde download
    Groetjes, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Toch nog maar weer eens geprobeerd en nu is het wel gelukt, jippie!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.